השבוע בימים רביעי וחמישי, א-ב אדר א', יצאו תלמידי כיתות ח', יחד עם המחנכים, המנהל ינון ורהפטיג והמחנך רפאל דיין, לטיול שנתי למדבר יהודה. הטיול היה מגבש ומהנה כאחד. יישר כח למנהל בית הספר, ינון ורהפטיג על הארגון והובלת הטיול.
שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה