גמר חידון השמיטה

שתפו

במהלך החודש האחרון התקיימו במסגרות השונות בבית הספר לימוד בנושא השמיטה. בשבוע שעבר התקיים רבע הגמר. היום התקיים הגמר של חידון השמיטה, הזוכים בגמר הם:
במקום השלישי זכה דוד גד מכיתה ח1
במקום השני זכה איתן איגוס מכיתה ז3
ובמקום הראשון זכה אלעד יניר מכיתה ז3
יישר כח לכל המורים שלקחו חלק בהכנת החידון ובתפועלו, ובמיוחד למורה טל לוי שעמל בנושא, הן בהכנת התלמידים לחידון והן בהכנתו.
אנו מאחלים בהצלחה לזוכים בחידון שעלו לחידון המחוזי! חילכם לאורייתא!

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40