כחלק מההכנה לחג הפסח, זכות גדולה נפלה בחלקנו לארח השבוע בבית הספר את ראש מכון צורבא מרבנן וראש ישיבת רמת גן, הרב בן ציון אלגאזי. הרב אלגאזי מסר שיעור מאלף לכלל תלמידי בית הספר. התלמידים ישבו מרותקים לאורך כל השיחה.
שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה