אחרי עבודה של כמעט שנה תלמידי בית הספר המשתתפים בתוכנית "יזמים צעירים" הגיעו למקום השמיני והמכובד בתחרות הארצית. יישר כוח גדול לתלמידים ולמורה רפאל דיין על הליווי לאורך השנה.
השבוע התקיימה פעילות מים רטובה ומהנה במיוחד לתלמידי שכבת ז', כחלק מההכנה לקראת בוא הקיץ. התלמידים נהנו מפעילות חווייתית, משעשעת ומרעננת באבל גול ווטר, ששילבה