שכבת ט' בכנסת

שתפו

בשבועות האחרונים למדו תלמידי שכבה ט' במסגרת שיעורי אזרחות על שלוש רשויות השלטון בישראל. במסגרת זו נסעו התלמידים לביקור מעניין בכנסת לרגל סיום שנת לימודי אזרחות. התלמידים ראו את מגילת העצמאות ושמעו ממנהל החט"ב ינון ורהפטיג את סיפורו המרתק של סבו הרב ד"ר זרח ורהפטיג ז"ל סביב החתימה על המגילה. התלמידים נכנסו לדיון במליאה וראו את חה"כ מיכאל ביטון מנסה לרתום את שר השיכון ואת הקואליציה לתמיכה בהצעת חוק להגדלת הדיור הציבורי, סוגיה שהתקשרה ללימודים בכיתה על סוגים שונים של הצעות חוק. התלמידים למדו על עבודת הכנסת וצפו בכמה יצירות אמנות במשכן.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40