טיול לנחל אוג שכבה י'

שתפו

ביום שלישי מיד למחרת שושן פורים יצאה שכבה י' אל צפון מדבר יהודה בנחל אוג לטיול מפנק, מאתגר ומהנה. אולם גולת הכותרת של הטיול הייתה ההפתעה המדהימה שארגנו הורי התלמידים בסוף המסלול. לתלמידים חיכה "על האש" מלא בכל טוב ובשפע כיד המלך. יישר כח לנציגי ההורים, חיים בובליל, רון דגני ורחל קלצקי על ההשקעה הגדולה לצורך כך. כמו כן, יישר כח למנהל החט"ב ורכז שכבה י', ינון ורהפטיג והמחנך מתן בסרגליק על הוצאת הטיול אל הפועל.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40