סדנת "במה העצמה"

שתפו

ביום חמישי השתתפו תלמידי כיתה ז'3 וח'3 בחלק הראשון של סדנה בשם "העצמה במה" של הגב' רביד בנקין. במהלך הסדנה התלמידים נחשפו לעקרונות מעולם המשחק והבמה, קיבלו כלים לעמידה בפני קהל, תקשורת בין אישית ומתוך כך סלילת דרך להעצמה אישית. יישר כח לרכז המחוננים והמצטיינים, המורה זאב יבניאלי על התיאום וליווי הסדנה לצד המחנכים, טל לוי ומתנאל חיון.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40