שתפו

ביום שני השבוע, נפגשו שכבות י'-י"א עם תלמידים מהעיר שדרות. התלמידים שלנו זכו להכיר מקרוב את החיים של בני נוער ששגרת החיים שלהם בדרום שונה משלהם במרכז. ההיכרות הייתה לא רק על רקע מוארעות שמחת תורה תשפ"ד, אלא על ילדות והתבגרות בצל אזעקות "צבע אדום" הנמשכות בשמונה עשרה השנים האחרונות. תלמידי שדרות שהגיעו יחד עם המחנך שלהם, שיתפו את התלמידים בתחושת העוצמה ורוממות הרוח שיש בימים אלה בעיר שדרות וכמאמר הנביא: "כי נפלתי קמתי".

יישר כח למנהל החט"ע רפאל איש שלום ולרכזת החברתית המורה מוריה וולף על תיאום המפגש ולצוות המחנכים שליווה את התלמידים בהיכרות.

עוד כתבות

מיוחד

פעילות מים לשכבת ז' – פתיחת הקיץ

השבוע התקיימה פעילות מים רטובה ומהנה במיוחד לתלמידי שכבת ז', כחלק מההכנה לקראת בוא הקיץ. התלמידים נהנו מפעילות חווייתית, משעשעת ומרעננת באבל גול ווטר, ששילבה

מיוחד

תצא"מ – פעילות סיכום

פעילות סיום תצאם בז2 מפגש קודם עסקנו בסיכום השנה. במפגש היום התמקדנו ב2 החלקים הנוספים של סיום שהוא עיבוד ופרידה. התחלנו בחבילה עוברת עם שאלות

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40