סיום פרק בבית המדרש אחה"צ

שתפו

הישג ענק לבית המדרש אחה"צ המתקיים בימי שלישי בבית הספר! השבוע סיימו התלמידים יחד עם ראש בית המדרש, אריאל מורה את פרק שני במסכת תענית. התלמידים שמגיעים מרצונם בכל יום שלישי, נשארים אחרי שעות הלימודים, לומדים, מתגבשים ונהנים. מיוחד לראות כיצד תלמידים מכל שכבות הגיל בבית הספר מתאספים מדי שלישי ללימוד תורה לשמה. בסוף הלימוד התפנקו התלמידים בנקניקיה בלחמניה. תלמידי בית המדרש כבר עם הפנים קדימה לפרק שלישי, אם עדיין לא הצטרפתם זה הזמן!!!

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40