יום המעשים הטובים בבית הספר

שתפו

במסגרת יום המעשים הטובים שחל השבוע ביום שלישי, יזמו תלמידי בית הספר כמה יוזמות מבורכות. אחת מהיוזמות היא היוזמה של תלמידי כיתה י', אורי יונתן וקורן משגב שרתמו איתם תלמידים נוספים לפרוייקט "דני דין" ובו הם משמחים ומסייעים לאשנים ה"שקופים" שבחרבה. בתמונה ניתן לראות שהם מחלקים שוקולדים לאנשים השקופים ועושים טוב בעולם, אנשים מאוד שמחו לקבל את הדברים, והבנים? עושים זאת בנדיבות ובחיוך!!! יישר כח גדול!!!

בנוסף, יצאו תלמידי שכבה ט לרחבי העיר פתח תקווה לשיקום גינות באזורים מוחלשים בעיר. התלמידים עבדו בצורה יוצאת מן הכלל והביאו את הגינות למצב בו נעים לשהות בהן וגם הביאו לשיפור הנראות שלהן. בתום ההתנדבות קיבלו התלמידים ארוחת בוקר מזינה וכמובן הרבה מים. יישר כח לתלמידים היקרים, לרכז השכבה וסגן מנהל החט"ב, אוהד שלמה, למחנכים, אריאל אודסר, ישי שוימר ולרכזת המעורבות החברתית המורה אוריה ירקוני על תיאום ההתנדבות מול הגורמים בעירייה.

גם כיתה ז'4 הצטרפה לחגיגת החסד ויצאה לשמח בבית האבות הסמוך לבית הספר את בני הגיל השלישי, יחד עם המחנך אסף בשן, יישר כח גדול!

עוד כתבות

מיוחד

פעילות מים לשכבת ז' – פתיחת הקיץ

השבוע התקיימה פעילות מים רטובה ומהנה במיוחד לתלמידי שכבת ז', כחלק מההכנה לקראת בוא הקיץ. התלמידים נהנו מפעילות חווייתית, משעשעת ומרעננת באבל גול ווטר, ששילבה

מיוחד

תצא"מ – פעילות סיכום

פעילות סיום תצאם בז2 מפגש קודם עסקנו בסיכום השנה. במפגש היום התמקדנו ב2 החלקים הנוספים של סיום שהוא עיבוד ופרידה. התחלנו בחבילה עוברת עם שאלות

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40