בחינת הבגרות החיצונית הראשונה בבית הספר

שתפו

תלמידי מחזור א', שכבה י"א, ניגשו השבוע לבחינת הבגרות החיצונית הראשונה בתולדות ביה"ס – בחינת הבגרות בלשון. היה מרגש לראות כיצד התלמידים שרק לפני תקופה קצרה יחסית נכנסו בשערי בית הספר, כבר ניגשים לבגרות. יישר כח לרכז הלשון המורה ליאור פוקס ולמורה שירן סויסה שמיד עם התחלת הבחינה התיישבו לפתור את השאלון ולהיות זמין עבור התלמידים. כמו כן, יישר כח לרכז הבגרויות וסגן מנהל הלמידה אוריה פיניאן.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40