"תגבורת אנרגיה"

שתפו

מי לא מכיר את זה כשאתה שוכח את הכריך בבית?! התלמידים נתנאל כנפו, אייל שתיוי והראל רון, תלמידי כיתה ט'2, התחילו במיזם הנקרא "תגבורת לאנרגיה" בו הם יכינו כל בוקר כריכים לתלמידים שלא הביאו כריך לארוחת הבוקר. בכל בוקר לאחר תפילת שחרית, התלמידים היוזמים יכינו כריכים עבור אותם תלמידים ששכחו להביא את ארוחת הבוקר. יישר כח גדול!

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40