תחרות השחמט הארצית לחטיבות הביניים

שתפו

השבוע התקיימה אליפות ישראל בשחמט לתלמידי חטיבות ביניים מטעם האיגוד הישראלי לשחמט. גם נבחרת אמית בר אילן פ"ת השתתפה בטורניר הגמר, המונדיאליטו של משחק המלכים! חברי הנבחרת שלנו, נחשון שוורץ, דניאל קולנדר, ג'ק ג'קובי ואלעד יניר תלמידי כיתה ח, התמודדו מול נבחרות חזקות והשיגו נצחונות בשניים מתוך חמשת הסבבים! יישר כוח למשתתפים שייצגו את בית הספר בכבוד רב, ואנו מזמינים שחקני שחמט נוספים לפנות אלינו ולהצטרף לטורנירים שיתקיימו בשנה הבאה.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40