בית המדרש אחה"צ תשפ"ה יצא לדרך

שתפו

בשמחה ובהתרגשות רבה פתחנו השבוע את תוכנית בית המדרש אחה"צ. ביום שלישי השבוע נשארו למעלה מ-40 מתלמידי בית הספר לאחר שעות הלימודים ללימוד שכולו "תורה לשמה". סיירת תלמידים בהובלת ראש בית המדרש, הרב אריאל מורה. הנושא הנלמד יהיה מסכת תענית כאשר התלמידים לומדים תחילה בחברותות ולאחר מכן מתכנסים לשיעור סיכום וכמובן שלא שכחנו את הכיבוד המפנק בסוף הלימוד.

עוד כתבות

מיוחד

המכינה לחיים עם הפנים לתשפ"ז

עם סיום קבלת התעודות, התכנסו תלמידי שכבת י״א לישיבת פתיחה מיוחדת לקראת השנה הבאה, בהובלת המחנכים אפרים אורן ועדיאל בן שחר, רכז השכבה אריאל מורה,

מיוחד

סיכום שנה בהיסטוריה וספרות

שיעורי סיכום ופרידה בהיסטוריה–ספרות בשכבת ט׳ התקיימו באווירה חגיגית ומשמעותית, כחלק מסיכום הנושא האחרון של השנה – "עלייה, משבר ואיחוי", אשר חיבר בין תחומי ההיסטוריה

לוח צלצולים

ימים א-'ד'+ ו' [מקוון]

1

2

הפסקה

3

4

5

6

7

8.50-9.30

9.30-10.10

10.10-10.25

10.25-11.05

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

11.05-11.45

יום ה'-מקוון

מפגש בוקר

1

הפסקה

2

הפסקה

3

הפסקה

4

הפסקה

5

8.45-9.00

9.00-9.40

9.40-10.00

10.00-10.40

10.40-11.00

11.00-11.40

11.40-12.00

12.00-12.40

12.40-13.00

13.00-13.40